Veel gestelde vragen

Hoe kan ik betalen via de webshop?

 

In onze webshop kunt u betalen middels Ideal,Paypal,Mistercash en Bankoverschrijving

 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

 

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst ( voor 15:00 uur ) wordt deze dezelfde dag verzonden door DPD . In 99,9% kunt u uitgaan van het volgende levertermijn binnen Nederland.

 

Maandag voor 15:00 uur besteld > dinsdag geleverd

Dinsdag voor 15:00 besteld > woensdag geleverd

Woensdag voor 15:00 besteld > donderdag geleverd

Donderdag voor 15:00 besteld > vrijdag geleverd

Vrijdag voor 15:00 besteld > zaterdag geleverd

Zaterdag besteld > dinsdag geleverd

Zondag   besteld > dinsdag geleverd

 

Leveren jullie ook in het buitenland ?

 

Wij leveren momenteel standaard in Nederland, Belgie en Duitsland. Voor andere landen kunt u contact met ons opnemen en zullen wij u een scherpe aanbieding doen.

 

Wat zijn de verzendkosten ?

 

Momenteel zijn de verzendkosten € 3,95 

 

Afhalen:

Het is momenteel niet mogelijk om uw producten af te halen. De verzenkosten zijn daarom verlaagd en vragen wij nog een kleine bijdrage voor verzend en verpakkingskosten.


Belangrijk:

 


U ontvangt altijd een email wanneer uw bestelling verzonden is. Heeft u binnen 2 werkdagen na verzending van onze email nog niets ontvangen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.Bij bestellingen die niet konden worden afgeleverd worden de verzendkosten aan de klant doorberekend.
Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd. Wij proberen alle bestellingen binnen 1 - 3 werkdagen bij u te hebben afgeleverd.
(mits voldoende op voorraad). Indien een product niet voldoende op voorraad is, wordt dit aangegeven voordat u een artikel in uw winkelwagen plaatst. Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

 

Prijzen

 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

 

 

Procedure retour sturen  (herroepingsrecht) en Procedure retour sturen i.v.m.  garantie binnen 1 jaar:

-  Vul het retourformulier volledig in.

-  Schrijf het retournummer duidelijk op het pakket, u kunt nu het pakket versturen mits het voldoet aan de volgende eisen:

1. Alle producten zijn in originele staat en indien van toepassing niet gemonteerd.

2. De producten dienen, indien mogelijk in de originele verpakking te zijn, maar tenminste degelijk verpakt te worden.

3. Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn.(onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen).

4. Op de buitenzijde van het pakket (dus niet op de originele verpakking) dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden  geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is wordt uw pakket niet door ons aangenomen en retour afzender gestuurd.

5. Producten dienen binnen 14 dagen aangemeld te worden. Daarnaast heeft de consument nog 14 dagen om het product retour te zenden.

6. Speciaal bestelde producten kunnen niet retour.

Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte houden. De kosten voor de retourzending en de risico's zijn volledig voor rekening van de koper.

7. Creditering:

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

Als het geretourneerde product voldoet aan bovenstaande voorwaarden, zullen wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag plus verzendkosten terugstorten op uw bankrekening. U krijgt via de e-mail een creditnota opgestuurd. Voldoet het geretourneerde product niet aan onze voorwaarden, dan kunnen wij helaas het aankoopbedrag niet aan u crediteren

Opnieuw leveren:

Als het geretourneerde product door outledtl.nl defect is bevonden en onder de garantie valt zullen wij u indien nog leverbaar hetzelfde en anders een gelijkwaardig nieuw product leveren op kosten van outledtl.nl.